Τελευταία ΝέαΤοπικά νέα

Θλίψη στην Ξάνθη για την απώλεια της γνωστής φωτογράφου Ντανιέλα Όπερμαν

Θλίψη έχει προκαλέσει στην πόλη της Ξάνθης η είδηση του θανάτου της γνωστής και ιδιαίτερα αγαπητής φωτογράφου Ντανιέλα Όπερμαν, μετά από μάχη δύσκολη μάχη με την επάρατη νόσο.

Η Ντανιέλα Όπερμαν υπήρξε πρόσωπο ιδιαίτερα αγαπητό, με πολυετή παρουσία και προσφορά στην Ξάνθη, καταγράφοντας με τον φακό της στιγμές, πρόσωπα και γεγονότα της πόλης.

Η κηδεία της θα τελεστεί αύριο, Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2026, στις 11:00 το πρωί, στον Ιερό Καθεδρικό Ναό της του Θεού Σοφίας Ξάνθης.

Να είναι ελαφρύ το χώμα που θα τη σκεπάσει.

Σχετικά Άρθρα