Θλίψη έχει προκαλέσει στην πόλη της Ξάνθης η είδηση του θανάτου της γνωστής και ιδιαίτερα αγαπητής φωτογράφου Ντανιέλα Όπερμαν, μετά από μάχη δύσκολη μάχη με την επάρατη νόσο.
Η Ντανιέλα Όπερμαν υπήρξε πρόσωπο ιδιαίτερα αγαπητό, με πολυετή παρουσία και προσφορά στην Ξάνθη, καταγράφοντας με τον φακό της στιγμές, πρόσωπα και γεγονότα της πόλης.
Η κηδεία της θα τελεστεί αύριο, Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2026, στις 11:00 το πρωί, στον Ιερό Καθεδρικό Ναό της του Θεού Σοφίας Ξάνθης.
Να είναι ελαφρύ το χώμα που θα τη σκεπάσει.





