Τελευταία ΝέαΤοπικά νέα

Δεκαεννέα χρόνια στήριξης: Ο ΗΣΑΠ στο πλευρό του Γυμνασίου Σμίνθης

Για 19η συνεχή χρονιά, το Γυμνάσιο Σμίνθης υποδέχθηκε με συγκίνηση και ευγνωμοσύνη το Σωματείο Συνταξιούχων Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων Αθηνών–Πειραιά (ΗΣΑΠ), αναγνωρίζοντας τη διαχρονική στήριξή του στο εκπαιδευτικό έργο του σχολείου. Μια σχέση εμπιστοσύνης και ανιδιοτελούς προσφοράς, που εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες επιβραβεύει τους αριστούχους μαθητές και ενισχύει το μήνυμα ότι η κοινωνική αλληλεγγύη παραμένει ζωντανή.

Η ανακοίνωση του Γυμνασίου αναφέρει:

Για 19 η χρονιά το Γ/σιο της Σμίνθης υποδέχτηκε τους αγαπημένους του
φίλους, το Σωματείο Συνταξιούχων, Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων, Αθηνών, Πειραιά,
Η.Σ.Α.Π.
Δεκαεννέα χρόνια ο ΗΣΑΠ στηρίζει το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου.
Δεκαεννέα χρόνια, με αίσθημα κοινωνικής συνεισφοράς και ευαισθησίας βραβεύει
και επιβραβεύει τους αριστούχους μαθητές/τριες του σχολείου και αποδεικνύει ότι
υπάρχει ακόμη ελπίδα στην ανιδιοτελή προσφορά.
Η διευθύντρια του Γ/σίου, κα Ματσούδη Ζηνοβία και ο σύλλογος των
διδασκόντων τους ευχαριστούν θερμά!
Ευχαριστούν επίσης θερμά, τους απερχόμενους διευθυντές/τριες του
σχολείου, που τους τίμησαν με την παρουσία τους, τη διευθύντρια της
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης, κα Σιδηροπούλου Μάλαμα που υποστηρίζει
πάντα το έργο του σχολείου, και φυσικά τους γονείς των μαθητών/τριών που
πλαισίωσαν αυτή την όμορφη εκδήλωση!

Σχετικά Άρθρα