Η Κομοτηνή ετοιμάζεται να υποδεχθεί τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος θα εγκαινιάσει τον νέο Σταθμό Συμπίεσης Φυσικού Αερίου του ΔΕΣΦΑ στη Βιομηχανική Περιοχή της πόλης, την Τρίτη 4 Νοεμβρίου. Πρόκειται για ένα έργο στρατηγικής σημασίας, που ενισχύει την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας και αναδεικνύει τη Θράκη σε κομβικό σημείο του ενεργειακού χάρτη της νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Ο σταθμός διαθέτει τρεις υπερσύγχρονους συμπιεστές, συνολικής ισχύος 24 MW, με δυναμικότητα παροχής από 380.000 έως 656.000 Nm³ ανά ώρα. Παράλληλα, έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί και με μείγματα υδρογόνου έως 10%, στοιχείο που τον καθιστά πλήρως εναρμονισμένο με τις νέες ευρωπαϊκές ενεργειακές προδιαγραφές και την πράσινη μετάβαση.
Κατά την επίσκεψή του, ο πρωθυπουργός αναμένεται να ανακοινώσει και το Αναπτυξιακό Σχέδιο για τη Ροδόπη, στο πλαίσιο της ευρύτερης κυβερνητικής στρατηγικής για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Το σχέδιο αυτό στοχεύει στην ενίσχυση των υποδομών, τη στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Η επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Κομοτηνή επιβεβαιώνει τη σημασία που αποδίδει η κυβέρνηση στην ανάπτυξη της Θράκης και στην αναβάθμιση της περιοχής ως βασικού πυλώνα του ενεργειακού μέλλοντος της χώρας.





