Δράση υγείας από τον ΕΟΔΥ και το Κέντρο Κοινότητας
Την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου, στο Παράρτημα του Κέντρου Κοινότητας Ξάνθης στο Δροσερό, θα πραγματοποιηθεί δράση εμβολιασμού παιδιών Ρομά με το εμβόλιο MMR (ιλαρά, παρωτίτιδα, ερυθρά), σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ.
Η δράση αφορά παιδιά ηλικίας 1 έτους και άνω και θα υλοποιηθεί στον χώρο του Παραρτήματος, στη συμβολή των οδών Πετρελαιοαποθηκών και Θηβών, με τη συμμετοχή ιατρών της κινητής μονάδας του ΕΟΔΥ.
Οι γονείς που επιθυμούν να συμμετάσχουν καλούνται να προσέλθουν έχοντας μαζί τους:
- Το βιβλιάριο εμβολίων των παιδιών
- Τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) των ανήλικων τέκνων
- Έναν αριθμό τηλεφώνου για ενδεχόμενη περαιτέρω επικοινωνία
Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης της πρόληψης και της ισότιμης πρόσβασης στις υπηρεσίες υγείας, δίνοντας έμφαση στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και στη διασφάλιση της υγείας όλων των παιδιών, ανεξαρτήτως κοινωνικής ή πολιτισμικής προέλευσης.





