Ο Πολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Απανταχού Χρυσιωτών και Φίλων αναλαμβάνει μια σημαντική πρωτοβουλία, με στόχο την ανέγερση παρεκκλησίου του Αγίου Γεωργίου στον αύλειο χώρο της ενορίας της Αγίας Φωτεινής Χρύσας Ξάνθης.
Για τον σκοπό αυτό, ο Σύλλογος απευθύνεται με σεβασμό και διακριτικότητα σε όσους επιθυμούν να στηρίξουν το έργο, μέσα από εθελοντική προσφορά ή δωρεά.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του Συλλόγου:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ο Πολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Απανταχού Χρυσιωτών και φίλων σας ενημερώνει ότι από αυτή την Κυριακή 26 Οκτωβρίου, θα υπάρχει μέλος του συλλόγου μας μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, το οποίο θα δέχεται την προσφορά σας για την ανέγερση του παρεκκλησίου του Αγίου Γεωργίου στον αύλιο χώρο της ενορίας μας.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο:
Πρόεδρος: Καζαντζοπούλου Χρύσα
Γ. Γραμματέας: Σαββούστα Αλκμήνη






