Ο Δήμος Ξάνθης ενημερώνει τους οφειλέτες με ληξιπρόθεσμες οφειλές ότι, από τις
15 Νοεμβρίου 2025, η Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου θα προβεί, ως υποχρεούται
εκ του νόμου, στις απαραίτητες διαδικασίες για την είσπραξή τους, σύμφωνα με την
παρ. 5 του άρθρου 167 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006, ΦΕΚ Α’
114), όπως ισχύει.
Με στόχο την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και τη διασφάλιση της
ίσης μεταχείρισης όλων των δημοτών, ο Δήμος Ξάνθης καλεί τους ενδιαφερόμενους
να τακτοποιήσουν έγκαιρα τις οφειλές τους ή να ενταχθούν σε διαθέσιμα
προγράμματα ρύθμισης.
Η παρούσα ανακοίνωση εκδίδεται προκειμένου να δοθεί στους οφειλέτες η
δυνατότητα να τακτοποιήσουν εγκαίρως τις εκκρεμότητές τους.
Για πλήρη ενημέρωση σχετικά με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, οι δημότες
μπορούν να απευθύνονται στην Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου Ξάνθης.
Προηγούμενο άρθρο
Σχετικά Άρθρα
Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες και τους παππούδες του Κεχροκάμπου – Ξεχωριστή δράση από τον Σύλλογο Γονέων του Δημοτικού Σχολείου
Λίτα Μαυρογένη: Η διακεκριμένη Ξανθιώτισσα ζωγράφος και παιδαγωγός της τέχνης με παγκόσμια αναγνώριση (video)
Click to comment





