Την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025, ο Δήμαρχος Ξάνθης, κ. Στράτος Κοντός, υποδέχθηκε
στο Δημαρχείο Ξάνθης αντιπροσωπεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Tae Kwon Do,
με επικεφαλής τον Πρόεδρο, κ. Μανώλη Χρήστο.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα και επικεντρώθηκε στη
διοργάνωση του Τριεθνούς Κυπέλλου Tae Kwon Do Πανελλήνιας συμμετοχής, που
προγραμματίζεται να φιλοξενηθεί στην Ξάνθη το 2026, καθώς και στην υποβολή
αιτήματος για την ανάληψη της διοργάνωσης του Βαλκανικού Κυπέλλου του
αθλήματος στην πόλη.
Ο Δήμαρχος Ξάνθης εξέφρασε την πλήρη στήριξη του Δήμου σε κάθε πρωτοβουλία
που ενισχύει τον αθλητισμό, τη νεολαία και την εξωστρέφεια της πόλης, τονίζοντας
ότι η Ξάνθη μπορεί και πρέπει να αποτελεί πρότυπο φιλοξενίας σημαντικών
αθλητικών διοργανώσεων.
«Ο Δήμος Ξάνθης θα σταθεί αρωγός σε κάθε δράση που προάγει τον αθλητισμό και
συμβάλλει στην τουριστική και πολιτιστική ανάπτυξη της περιοχής μας»,
υπογράμμισε ο κ. Κοντός.
Σχετικά Άρθρα
Στα Τέμπη του Νέστου οι περιθαλπόμενοι του Παραρτήματος Ατόμων με Αναπηρία Ξάνθης – Μια ημέρα γεμάτη χαμόγελα και όμορφες στιγμές
Μαμούθ κύκλωμα ρευματοκλοπών σε όλη τη χώρα: Ζημία άνω των 9 εκατ. ευρώ στον ΔΕΔΔΗΕ – Εμπλοκή 106 ατόμων
Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες και τους παππούδες του Κεχροκάμπου – Ξεχωριστή δράση από τον Σύλλογο Γονέων του Δημοτικού Σχολείου
Click to comment





