Μία ιδιαίτερα σημαντική δράση ευαισθητοποίησης για τη δωρεά μυελού των οστών θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 11 και 12 Οκτωβρίου 2025 στην κεντρική πλατεία Ξάνθης.
Η εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο της «Εβδομάδας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας» της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης, με τη συνεργασία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Ξάνθης «Η Αγάπη», του Κέντρου Ενημέρωσης και Προσέλκυσης Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών του Πανεπιστημίου Πατρών (ΚΕΔΜΟΠ) και με τη στήριξη του Δήμου Ξάνθης.
Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει να ενημερώσει και να κινητοποιήσει πολίτες κάθε ηλικίας, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα ζωής και προσφοράς.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Νομού Ξάνθης:
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΔΟΤΕΣ ΜΥΕΛΟΥ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ
ΣΤΙΣ 11 & 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2025 ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΞΑΝΘΗΣ
Στις 11 & 12 Οκτωβρίου 2025 στην κεντρική πλατεία της Ξάνθης θα πραγματοποιηθεί
ανοιχτή εκδήλωση ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ και ΔΡΑΣΗΣ σχετικά με τη Mεταμόσχευση Mυελού
των Oστών (Αιμοποιητικών Κυττάρων). Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια
της “Εβδομάδας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας” της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης,
της Περιφέρειας ΑΜΘ, σε συνεργασία με το Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Ξάνθης “Η
Αγάπη”, του Κέντρου Ενημέρωσης και Προσέλκυσης Εθελοντών Δοτών Μυελού των
Οστών του Πανεπιστημίου Πατρών (ΚΕΔΜΟΠ) και τη συνδρομή του Δήμου Ξάνθης.
Γι’ αυτό θα είμαστε όλοι εκεί με το μήνυμα:
Μην περιμένεις την επόμενη φορά…
Μην περιμένεις να χτυπήσει τη δική σου πόρτα…
Ίσως τότε να είναι πολύ αργά!!!
Κυρίως όμως θα είμαστε εκεί γιατί κάποιοι ασθενείς
ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ…






