Η Δ.Ε.Υ.Α. Ξάνθης ενημερώνει τους κατοίκους ότι αύριο, Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025, θα πραγματοποιηθεί διακοπή υδροδότησης σε τμήμα της πόλης λόγω εργασιών στο δίκτυο. Οι εργασίες αφορούν την ολοκλήρωση έργου που βρίσκεται σε εξέλιξη και κρίνονται απαραίτητες για τη βελτίωση της ύδρευσης.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Δ.Ε.Υ.Α.Ξ.:
«ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΥΔΡΕΥΣΗΣ – ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΞΑΝΘΗΣ (Δ.Ε.Υ.Α.Ξ.)
Ξάνθη, 7/10/2025
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σας ενημερώνουμε ότι λόγω προγραμματισμένων εργασιών για την ολοκλήρωση έργου που είναι σε εξέλιξη από τη Δ.Ε.Υ.Α.Ξ. στη διασταύρωση των οδών Δράμας και Κουντουριώτου, αύριο, Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025, από ώρα 08:30 π.μ. έως 12:00 μ., είναι απαραίτητη η διακοπή υδροδότησης στης περιοχής που περικλείεται από τις οδούς Δράμας, Τριαντ. Μιχαηλίδη, Κονδύλη και περιλαμβάνει και τους δρόμους Τζαβέλα, Βότση, προς περιοχή Τσεβεσλίκ, στο Ξενοδοχείο «Νέστος».
Ευχαριστούμε για την κατανόηση.»





