Με θρησκευτική κατάνυξη τελέστηκε το απόγευμα της Τρίτης 30 Σεπτεμβρίου 2025 ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός μετ’ αρτοκλασίας και θείου κηρύγματος στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Ξάνθης, όπου φυλάσσεται η θαυματουργός Ιερά Εικόνα της Παναγίας Γοργοϋπηκόου.
Στην ακολουθία χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ξάνθης κ.κ. Παντελεήμων, ενώ πλήθος πιστών κατέκλυσε τον ναό για να τιμήσει την Παναγία.
Μετά το πέρας του εσπερινού πραγματοποιήθηκε η λιτάνευση της Ιεράς Εικόνος στους δρόμους γύρω από τον ναό, σε κλίμα ευλάβειας και συγκίνησης.






























