Μέ τήν εὐκαιρία τῆς ἑορτῆς τοῦ Σεκέρ Μπαϊραμιοῦ ἡ Ἱερά
Μητρόπολις Ξάνθης καί Περιθεωρίου, εὔχεται εἰς τούς ἑορτάζοντες
συμπολίτες μας Μουσουλμάνους, χρόνια πολλά, ὑγεία καί εἰρήνη.
ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
Σχετικά Άρθρα
Το Ιερό Λείψανο του Αγίου Λουκά του Ιατρού στην πανήγυρη των Αγίων Αναργύρων Ποταμιάς (το πρόγραμμα)
Click to comment





