Συνελήφθησαν την 18-10-2024 το βράδυ στην Ξάνθη, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Ξάνθης δύο
ανήλικοι ημεδαποί, διότι όπως διαπιστώθηκε το βράδυ της προηγούμενης ημέρας, αφαίρεσαν από ημεδαπή παθούσα χωρίς να γίνουν αντιληπτοί, ένα τσαντάκι που περιείχε τραπεζικές κάρτες, διάφορα έγγραφα και ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου. Στο πλαίσιο των ερευνών βρέθηκαν το αφαιρεθέν τσαντάκι και τα έγγραφα, τα οποία
κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στη δικαιούχο τους. Την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Ξάνθης.
Σχετικά Άρθρα
Το Ιερό Λείψανο του Αγίου Λουκά του Ιατρού στην πανήγυρη των Αγίων Αναργύρων Ποταμιάς (το πρόγραμμα)
Στα Τέμπη του Νέστου οι περιθαλπόμενοι του Παραρτήματος Ατόμων με Αναπηρία Ξάνθης – Μια ημέρα γεμάτη χαμόγελα και όμορφες στιγμές
Click to comment





