Στο Δημαρχείο της Ξάνθης, σήμερα Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024 στις 14:30, θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη με την Ειδική Γραμματέα για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς, κυρία Μαριάνθη Δημοπούλου, τους Δημάρχους των Δήμων Αβδήρων, Μύκης, Ξάνθης, Τοπείρου και εκπροσώπους της Αναπτυξιακής Ανώνυμης Εταιρείας Διαχείρισης Απορριμμάτων Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης(ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ. Α.Α.Ε ), σχετικά με τον
επιχειρησιακό σχεδιασμό για τα αδέσποτα ζώα (σκύλους), που διαβιούν κάτω από άσχημες συνθήκες, στον χώρο της ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ. Α.Α.Ε. στον νομό Ξάνθης. Μετά την ολοκλήρωση της κλειστής σύσκεψης, θα γίνουν δηλώσεις στα Μέσα Μαζικής
Ενημέρωσης.
Σχετικά Άρθρα
Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες και τους παππούδες του Κεχροκάμπου – Ξεχωριστή δράση από τον Σύλλογο Γονέων του Δημοτικού Σχολείου
Λίτα Μαυρογένη: Η διακεκριμένη Ξανθιώτισσα ζωγράφος και παιδαγωγός της τέχνης με παγκόσμια αναγνώριση (video)
Click to comment





