Συνελήφθησαν την 24-1-2024 το πρωί στην Ξάνθη, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Ξάνθης τρεις
ημεδαπές, οι οποίες κατελήφθησαν σε κατάστημα της πόλης να έχουν αφαιρέσει είδη ένδυσης. Την
προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Ξάνθης.
Προηγούμενο άρθρο
Σχετικά Άρθρα
Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες και τους παππούδες του Κεχροκάμπου – Ξεχωριστή δράση από τον Σύλλογο Γονέων του Δημοτικού Σχολείου
Λίτα Μαυρογένη: Η διακεκριμένη Ξανθιώτισσα ζωγράφος και παιδαγωγός της τέχνης με παγκόσμια αναγνώριση (video)
Click to comment





