fbpx
ΡοδόπηΤελευταία Νέα

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ανοίγει την αγκαλιά της κατά το Greek Tourism & Gastronomy Workshop στη Βουδαπέστη

Κομοτηνή, 12Ιανουαρίου 2024- Στο πλαίσιο της διεξαγωγής σημαντικών δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο εξωτερικό, διοργανώθηκε στις 10 Ιανουαρίου, στο ξενοδοχείο PARISI UDVAR HOTEL, στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας, το Greek Tourism & Gastronomy Workshop με τιμώμενη Περιφέρεια την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Tourism Media Events (TME) με τη στήριξη του Υπουργείου Τουρισμού.

Κατά τη διάρκεια αυτής της αξιόλογης πρωτοβουλίας με βασικό στόχο την προώθηση της Περιφέρειας ως κορυφαίο προορισμό 4 εποχών, διεξήχθη μία σειρά από νευραλγικές b2b συναντήσεις με εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου, των μεγαλύτερων εγχώριων ταξιδιωτικών γραφείων αλλά και των Media της Ουγγρικής πρωτεύουσας, καθώς και με στελέχη της Ελληνικής Πρεσβείας στη Βουδαπέστη, οι οποίοι γνώρισαν τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της ΠΑΜΘ, στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας της με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».

Στην εκδήλωση, οι κύριοι Γιώργος Παναγόπουλος, Γιώργος Σγούρος και η κα Πάττυ Κωνσταντινίδου εκπροσώπησαν επιτυχώς την Περιφέρεια, παρουσιάζοντας όχι μόνο τα βασικά θέλγητρα της, αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον προορισμό αυτό ξεχωριστό. Η επίσημη παρουσίαση της Περιφέρειας διεξήχθη από την κα Πάττυ Κωνσταντινίδου. Κατά τη διάρκεια των Β2Β συναντήσεων, αναφέρθηκαν οι αξιόλογες τουριστικές υποδομές της ΠΑΜΘ, καθώς και οι επιλογές που προσφέρονται στους επισκέπτες, όπως ο παραθαλάσσιος, θρησκευτικός, αλλά και αρχαιολογικός τουρισμός. Επισημαίνεται επίσης ότι ο αριθμός των Ούγγρων επισκεπτών στην Ελλάδα παρουσιάζει αυξητική τάση, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της Κεντρικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ουγγαρίας, από 115.000 άτομα το 2014, ο αριθμός των Ούγγρων τουριστών στη χώρα ξεπέρασε τις 369.000 το 2019, φτάνοντας στα ίδια επίπεδα και το 2023. Σημειώνεται επίσης ότι, σύμφωνα με τις συζητήσεις με τους προσκεκλημένους της δράσης, η Ελλάδα καταγράφεται πλέον ως ο δεύτερος δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός για τους Ούγγρους, μετά την Κροατία (20%).

Μετά την ολοκλήρωση των Β2Β συνομιλιών οι συμμετέχοντες τουGreek Tourism &GastronomyWorkshopείχαν την ευκαιρία να βιώσουν μία απολαυστική winetasting εμπειρία  με εκλεκτά Ελληνικά κρασιά της περιοχής. Κάποιες από τις ετικέτες που έκαναν αίσθηση είχαν ως βάση τους την ποικιλίαChardonnay σε συνδυασμό με τη  σπάνια ντόπιαποικιλία Παμίδικαι χαρακτηρίζονταν από έντονα φρουτώδη αρώματα.  Άλλες ξεχώρισαν ως ένα ιδιαίτερο χαρμάνι της  παλαιότερης ελληνικής ποικιλίας, Λημνιό, με την ντόπιαΠαμίδικαι το γαλλικό Syrah, ενώ πρωταγωνίστησε και η ποικιλία Μerlotμε το σκούρο κόκκινο, βελούδινο χρώμα της και τη πολύ πλούσια επίγευση.

Στην εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο κος Δούκας Μαρινόπουλος, Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ελλάδος, ο οποίος υπογράμμισε τη δραστηριότητα της Πρεσβείας στη δυναμική προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην Ουγγαρία. Σε αυτό το πλαίσιο, ενημέρωσε για την έκθεση φωτογραφιών ελληνικών μνημείων και τοπίων, λήψης του διάσημου Αμερικανού φωτογράφου BobMcCabe. Η έκθεση αυτή αποτελεί πρωτοβουλία της ελληνικής πρεσβείας και εγκαινιάστηκε τον περασμένο Νοέμβριο, προσελκύοντας το ενδιαφέρον της κοινότητας στην Ουγγαρία και συμβάλλοντας στην προώθηση της Ελλάδας και του πολιτισμού της.

Οι εν λόγω b2b συναντήσεις αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, η οποία βασίζεται στην καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Βασικός στόχος είναι η ανάδειξη μίας θετικής και ανανεωμένης εικόνας της Περιφέρειας προκειμένου να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα της περιοχής και να ενταχθεί στους καταλόγους των επαγγελματιών διαφόρων κατηγοριών τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.

Σχετικά Άρθρα