Το Λύκειον των Ελληνίδων Ξάνθης σας προσκαλεί στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας όλων των τμημάτων χορού, πολυφωνικού τραγουδιού, κρουστών, κοπτικής, ανάγνωσης, θρακικής ιστορίας και Παραρτήματος Γενισέας, το Σάββατο 13-1-24 και ώρα 7μ.μ. στο χώρο του (Αγ. Γεωργίου 1). Θα είναι τιμή και χαρά για εμάς, να συμμετέχετε όλοι. Το Δ.Σ.
Προηγούμενο άρθρο
Σχετικά Άρθρα
Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες και τους παππούδες του Κεχροκάμπου – Ξεχωριστή δράση από τον Σύλλογο Γονέων του Δημοτικού Σχολείου
Λίτα Μαυρογένη: Η διακεκριμένη Ξανθιώτισσα ζωγράφος και παιδαγωγός της τέχνης με παγκόσμια αναγνώριση (video)
Click to comment





