fbpx
ΑθλητικάΤελευταία Νέα

Η Lidl Official Partner του UEFA EURO 2024 ΤΜ

Η συνεργασία ξεκινά φέτος, με την έναρξη των ΠροκριματικώνΕυρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Αυτό καθιστά τη Lidl παγκόσμιο συνεργάτη της UEFA τόσο για τα Ευρωπαϊκά Προκριματικά το 2023 και το 2024 όσο και για την τελική διοργάνωσητο 2024. 

Από τις 14 Ιουνίου έως τις 14 Ιουλίου 2024, οι καλύτερες εθνικές ομάδες της Ευρώπης θα φιλοξενηθούν στη Γερμανία, σε δέκα διαφορετικές πόλεις, για να διεκδικήσουν τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης. Οι προκριματικοί αγώνες,που θα διεξαχθούναπό τον Μάρτιο του 2023 έως τον Μάρτιο του 2024, θα καθορίσουν ποιες χώρες θα διεκδικήσουν τον τίτλο στους 51 αγώνες της τελικής διοργάνωσης.

Ως Official Partner, η Lidl, μία από τις κορυφαίες εταιρείες λιανεμπορίου τροφίμων στη Γερμανία και την Ευρώπη, συνοδεύει τα Προκριματικά Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, καθώς και το UEFAEURO 2024. Πρόκειται γιαμια συνεργασία που δεν θα μπορούσε να είναι πιο ταιριαστή: Η Lidl εκπροσωπείται σήμερα με περισσότερα από 12.000 καταστήματα σε 31 χώρες, 30 από τις οποίες στην Ευρώπη. Ακριβώς όπως το ποδόσφαιρο εμπνέει καθημερινά εκατομμύρια ανθρώπους, έτσι και η Lidlαποτελεί έναν αξιόπιστο εταίρο για τις καθημερινές αγορές εκατομμυρίων πελατών σε όλη την Ευρώπη.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε σε ένα αθλητικό γεγονός που συναρπάζει όχι μόνο τους πελάτες μας αλλά και τους εργαζομένους μας πέρα από τα εθνικά σύνορα. Ακριβώς όπως τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα σε όλους, θέλουμε να συμβάλουμε να γίνει το UEFAEURO 2024 μια εμπειρία για όλους – για παράδειγμα διαμέσου των LidlFanZones. Πολλές χώρες, όπου υπάρχει παρουσία τηςLidl, θα πανηγυρίσουν μαζί μας, ενώ είναι πραγματικό ξεχωριστό το γεγονός ότι η τελική διοργάνωσηδιεξάγεται στη χώρα όπου ξεκίνησε η ιστορία της Lidl», δήλωσε σχετικά ο JeroenBal, DivisionalBoardMemberCustomer της LidlInternational.

Παράλληλα, ηLidl θέλει να αξιοποιήσει αυτή τη συνεργασία για να τονίσει τη σημασία των φρέσκων φρούτων και λαχανικών καθώς και του αθλητισμού και της άσκησης για έναν δραστήριο και υγιεινό τρόπο ζωής. Εξάλλου, το τι τρώμε και πόσο γυμναζόμαστε έχει τεράστιο αντίκτυπο στην υγεία μας και στο περιβάλλον. Γι’ αυτόν τον λόγο, η Lidl αναπτύσσει συστηματικά τη γκάμα των προϊόντων της με βάση την Πλανητική Διατροφή για την Υγεία(PlanetaryHealthDiet), ώστε να διευκολύνει τους πελάτες της να επιλέγουν συνειδητά υγιεινά και βιώσιμα παραγόμενα προϊόντα. Ένα παράδειγμα είναι η χρήση νέων διεθνών προτύπων για τις εκστρατείες μάρκετινγκ που απευθύνονται σε παιδιά.

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της UEFA, Guy-LaurentEpstein, δήλωσε: «Η UEFA είναι υπερήφανη που καλωσορίζει τη Lidl ως συνεργάτη των Προκριματικών Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και του UEFAEURO 2024. Η παρουσία της Lidl σε όλη την ήπειρο θα συμβάλει τα μέγιστα στην προώθηση μιας ακόμη αξέχαστης διοργάνωσης.Ανυπομονούμε,επίσης, να συνεργαστούμε για την από κοινού προώθηση αξιών,όπως η καλή υγεία και η ευεξία, που μοιράζονται η Lidl και η UEFA».

Σχετικά με τη Lidl

Η Lidl, ως μέλος του ομίλου Schwarz με έδρα το Neckarsulm, συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίωνεπιχειρήσεων λιανεμπορίου τροφίμων στη Γερμανία και την Ευρώπη. Σήμερα λειτουργεί περισσότερα από 12.000 καταστήματα και περισσότερα από 200 εφοδιαστικά κέντρα σε 31 χώρες.

Η Lidl Ελλάς δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1999. Σήμερα απασχολεί περισσότερους από 6700 εργαζομένους, ενώ το δίκτυό της αριθμεί 230 καταστήματα και 5 υπερσύγχρονα εφοδιαστικά κέντρα.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

Σχετικά Άρθρα