Παραπολιτικά Τελευταία Νέα

Μας ψεκάζουν; Η αλήθεια πίσω από τον μύθο.

Ενα από τα πλέον «αγαπημένα» θέματα συζήτησης είναι οι ψεκασμοί. Θεωρίες επί θεωριών, συζητήσεις, επιχειρήματα, «αποδείξεις», απόψεις κατακλύζουν τις ιστοσελίδες στο διαδίκτυο.

Επεξήγηση της θεωρίας: 

2dmgxl0Οι αεροψεκασμοί (Αγγλικά: Chemtrails) είναι μια θεωρία συνωμοσίας που επικράτησε όταν παρατηρήθηκαν μερικά αεροπλάνα να αφήνουν από υψηλό υψόμετρο ίχνη με άσπρες ουρές όπου στην συνέχεια να απλώνονται δικτυωτά και να εξαφανίζονταν μετά από λίγες ώρες. Η συχνότητα επανάληψης είναι 4-7 μέρες, ενώ έχουν παρατηρηθεί πτήσεις και κατά τη διάρκεια της νύχτας. Οι σκοποί που γίνεται αυτό έχουν θεωρηθεί από τον γενικό πληθυσμό ότι είναι μυστικά προγράμματα με χημικές και βιολογικές ουσίες και κατευθύνονται από κυβερνητικές υπηρεσίες. Στην επιστημονική κοινότητα, η θεωρία αυτή δεν έχει γίνει αποδεχτή οι οποίοι σχολίασαν ότι είναι άπλα Κοντρέιλ και δεν υπάρχει επιστημονική απόδειξη ώστε να βασιστεί αυτή η θεωρία.

Πέρα από τις συµβατικές ουρές των αεροπλάνων Contrails, οι οποίες εµφανίζονται και εξαφανίζονται µέσα σε λίγα δευτερόλεπτα και αποτελούνται από µικροσκοπικούς κρυστάλλους υδρατµών που ελευθερώνονται από τις ουρές των αεροπλάνων, υπάρχουν και τα Chemtrails, χηµικές ουρές που ελευθερώνονται από αεροπλάνα τα οποία πετούν σε σχετικά µεγάλο ύψος. Λέγεται ότι αυτά τα αεροσκάφη συνήθως πετούν χωρίς διακριτικά και οι ουρές που ελευθερώνονται από τα αεροπλάνα αυτά είναι µεν λευκές, αλλά διαρκούν αρκετές ώρες και απλώνονται σε ολόκληρο τον ουρανό. Επιπλέον, τα αεροπλάνα αυτά πετούν χιαστί, κάτι που δεν είναι καθόλου συνηθισµένο µιας και τα συµβατικά αεροπλάνα ακολουθούν µια συγκεκριµένη ευθεία πορεία. Μην νοµίζετε όµως ότι είναι Ελληνικό φαινόµενο. Ξεκίνησε να παρατηρείτε από το 2000 σε ολόκληρο τον πλανήτη µε τα ίδια χαρακτηριστικά παντού ενώ η µυστικοπάθεια και η παραπληροφόρηση που υπάρχει από τους αρµόδιους έχει δηµιουργήσει στο µυαλό του απλού κόσµου διάφορες θεωρίες συνοµωσίας που µιλούν για ψεκασµούς µε χηµικές ουσίες µε σκοπό τον έλεγχο ή τον επηρεασµό της ανθρώπινης σκέψης.

Για ποιό λόγο να ισχύουν τα γεγονότα αυτά:

Τα σενάρια που διαβάσαµε είναι πολλά όµως εµείς θα δούµε τα 3 από αυτά:

Το πρώτο σενάριο είναι ο έλεγχος του καιρού.

Το δεύτερο σενάριο είναι οι Μαζικοί εµβολιασµοί. Υποτίθεται ότι οι κυβερνήσεις έχουν προβεί σε µαζικούς εµβολιασµούς για να προστατέψουν τον κόσµο από ασθένειες που ίσως προκληθούν από ενδεχόµενο χτύπηµα βιολογικού πολέµου.

Το τρίτο σενάριο το οποίο και θα αναλύσουµε, είναι ότι µέσω της ένωσης µεταλλικών στοιχείων Αλουµινίου και Βαρίου, µπορούν να πετύχουν µαζικό έλεγχο της συµπεριφοράς του κόσµου παγκοσµίως, ώστε να περάσουν ευκολότερα τα όποια µέτρα επιθυµούν να περάσουν σε συνδυασµό µε άλλες µεθόδους όπως την «πλύση εγκεφάλου» µέσω της τηλεόρασης.

Η επίδραση της ένωση από τα µέταλλα αυτά προκαλεί παρενέργειες που έχουν να κάνουν µε το Νευρικό σύστηµα του ανθρώπου.

Αποδείξεις εναντίωσης:

1)Ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων, Νίκος Χρυσόγελος θεωρεί ότι η συγκεκριμένη θεωρία συνωμοσίας βρήκε γόνιμο έδαφος λόγω της εκτεταμένης ρύπανσης της ατμόσφαιρας που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια από βιομηχανικές, αστικές και αγροτικές περιοχές (βιομηχανικοί ρύποι, ρύποι οχημάτων, καύση αποβλήτων, κανονικές πτήσεις αεροπλάνων, γεωργικοί αεροψεκασμοί φυτοφαρμάκων, όξινη βροχή κλπ) και η οποία ρύπανση μεταφέρεται σε μεγάλες αποστάσεις μέσω του ανέμου και των μικροσωματιδίων. Έρευνες του πολυτεχνείου Κρήτης δείχνουν ότι ακόμα και στο Αιγαίο υπάρχουν ρύποι που η προέλευσή τους όμως δεν είναι από χημικά που ρίχνουν άγνωστης προέλευσης αεροσκάφη αλλά από τις βιομηχανικές και αστικές περιοχές της Ν. Ευρώπης, της Κεντρικής Ευρώπης και των Βαλκανίων.

2)Σύμφωνα με τον Παρμενίων Χαριστού, συνταξιούχου Διευθυντή Επιμελητείας Πτήσεων της Ολυμπιακής Αεροπορίας, οι λευκές γραμμές των αεροπλάνων (contrails) άρχισαν να αυξάνονται τα τελευταία χρόνια για τους παρακάτω λόγους:

  • Λόγω της μεγάλης αύξησης της εναέριας κυκλοφορίας (πενταπλασιάστηκαν από το 1970)
  • Το 1997 έγιναν μεγάλες αλλαγές στις διαδικασίες εναέριας κυκλοφορίας της Ευρώπης από την Eurocontrol με την μείωση του κάθετου διαχωρισμού στα 1000 πόδια μεταξύ των ιπτάμενων αεροσκαφών (Reduced Vertical Separation Minimum).

Το σύστημα αυτό εφαρμόστηκε αργότερα στην Βόρεια Αμερική, στην Νότια Αμερική, τον Ατλαντικό και Ειρηνικό Ωκεανό και τώρα καλύπτει σχεδόν όλη την Υδρόγειο, Με την εφαρμογή αυτής της διαδικασίας διπλασιάστηκε ο αριθμός των πτήσεων και είχε σαν στόχο να μειωθούν οι καθυστερήσεις που οφείλονταν στην Εναέρια κυκλοφορία. Ο διπλασιασμός όμως των πτήσεων δημιούργησε παράλληλα και ένα άλλο ορατό αποτέλεσμα. Αυξήθηκαν σημαντικά οι λευκές γραμμές –Contrails- των αεροπλάνων.[…]γ)Τα αεροπλάνα της νέας τεχνολογίας διαθέτουν καλύτερες επιδόσεις και έχουν την δυνατότητα να πετούν σε πολύ μεγαλύτερα ύψη σε σχέση με τα παλαιότερης τεχνολογίας. Τα επίπεδα πτήσεων φτάνουν τώρα στα 41000 πόδια και τα ιδιωτικά αεροσκάφη business Jets πετούν ακόμα υψηλότερα 50000 πόδια. Δηλαδή τώρα πετούν πολλαπλάσια αεροπλάνα στον ευρύτερο εναέριο χώρο αφού έχουν προστεθεί άλλα 16 επίπεδα πτήσεων. δ)Εντός του 2014 ολοκληρώνεται από την Eurocontrol το Single European Sky (Ευρωπαϊκός Ενιαίος Ουρανός) και για αυτό τον λόγο έχουν σχεδιαστεί πολλοί νέοι «αεροδιάδρομοι» μέσα στον Ελληνικό Εναέριο χώρο αλλά και στην Ευρώπη, οι οποίοι είναι πυκνοί σαν το δίχτυ της αράχνης. Σύμφωνα με το πρόγραμμα αυτό, ολόκληρος ο Ευρωπαϊκός εναέριος χώρος θα ενοποιηθεί έως και το ύψος των 46.000 ποδών. Στόχος τους είναι να συντομευθούν οι διαδρομές ,δηλαδή ο χρόνος της πτήσης να ελαττωθούν οι καθυστερήσεις, να γίνει εξοικονόμηση καυσίμων, με αντικειμενικό σκοπό την μείωση στις τιμές των εισιτηρίων αλλά και παράλληλα να αντιμετωπισθεί η μελλοντική μεγάλη αύξηση της Εναέριας Κυκλοφορίας. Το 2013 κατά μέσο όρο πετούσαν ημερησίως εντός του Ευρωπαϊκού εναέριου χώρου 26000 πτήσεις και αναμένεται το 2020 να ξεπεράσουν τις 50000.[…] Με τα εξελιγμένα ναυτιλιακά όργανα τα οποία διαθέτουν τα σύγχρονα αεροπλάνα, η μετάβαση από το ένα σημείο στο άλλο μπορεί να πραγματοποιηθεί με κατ΄ευθείαν διαδρομές (direct routes) και εκτός αεροδιαδρόμων. Η άδεια εγκρίνεται από το Κέντρο Ελέγχου και είναι σύννομη με τους Κανόνες Εναέριας Κυκλοφορίας. Οι λόγοι είναι πολλοί και οι κυριότεροι είναι για να συντομευθεί η διαδρομή, για οικονομία καυσίμων, και για να μειωθεί η Εναέρια Κυκλοφορία κλπ. Αυτή η διαδικασία του Direct route είναι ο λόγος που δημιουργούνται τα παράξενα σχήματα στον ουρανό με λευκές γραμμές (τετράγωνα, παράλληλες γραμμές ή καρεδάκια).

 

3)Όταν υπάρχει αρκετή υγρασία και ψύχος τότε τα ίχνη αυτά μπορούν αν μείνουν στον ουρανό και να απλωθούν για πάρα πολλές ώρες. Τα ίχνη μπορούν να σβήσουν ή να επιμήνουν και να εξαπλωθούν. ChemtrailsΕξαρτάται στον αέρα στον οποίο σχηματίζονται.

Υπάρχουν δύο λόγοι που κάποια αεροσκάφη αφήνουν ίχνη και κάποια που εκεί κοντά δεν αφήνουν. Ένας λόγος είναι επειδή διαφορετικά αεροσκάφη έχουν διαφορετικούς κινητήρες, μερικά αφήνουν ίχνη συμπύκνωσης και άλλα όχι.Ο άλλος λόγος είναι επειδή τα αεροπλάνα είναι σε διαφορετικά υψόμετρα. Ο λόγος που το ένα αεροσκάφος δημιουργεί ίχνη συμπύκνωσης και το άλλο όχι είναι επειδή βρίσκονται σε διαφορετικές περιοχές μάζας αέρα. Όταν ένα αεροπλάνο βρίσκεται σε “υγρό” αέρα δημιουργεί ίχνος συμπύκνωσης, όταν βρίσκεται σε “ξηρό”, όχι. Ο υγρός αέρας και ο ξηρός αέρας μπορεί να συνυπάρχουν μόλις μερικά μέτρα μακριά ο ένας από τον άλλον. Η δημιουργία στρωμάτων υγρού και ξηρού αέρα δεν περιορίζεται μόνο στα σύννεφα. Φαινομενικά καθαρός αέρας επίσης περιέχει την ίδια διακύμανση σε στρώσεις. Αυτό φάνηκε και στην εκτόξευση του Ηλιακού Δυναμικού Τηλεσκοπίου (SDO).Καθώς ανέβαινε δεν άφηνε ίχνος συμπύκνωσης μέχρι που συνάντησε ένα στρώμα υγρού αέρα και άφησε ένα ίχνος που επέμεινε για αρκετή ώρα και μετά πέρασε σε ξυρό στρώμα αέρα και δεν άφηνε ίχνος.

Cabin_nose_section_of_747-8I_prototype4)Υπάρχουν πολλές φωτογραφίες που συλλέγοντα στις ομάδες των χημικών ψεκασμών, στο διαδίκτιο με περιγραφές όπως «Εσωτερικό αεροπλάνου ψεκασμών». Σχεδόν όλες οι φωτογραφίες είναι από αεροσκάφη δοκιμών στην προ-παραγωγική τους φάση στα οποία τοποθετούνται βαρέλια έρματος και μερικές από αυτές τις φωτογραφίες δείχνουν το εσωτερικό πυροσβεστικών αεροπλάνων. Τα βαρέλια έρματος είναι απλά μεγάλα βαρέλια με νερό που χρησιμοποιούνται για να προσομοιώσουν επιβάτες όταν κάνουν τεστ και ελέγχους σε μια ποικιλία συνθέσεων βάρους και ισορροπίας στο αεροσκάφος κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών πτήσεων. Τα βαρέλια μερικές φορές είναι απομονωμένα και μερικές φορές συνδέονται με σωλήνες ώστε το νερό να μπορεί να αντληθεί κατά την διάρκεια της πτήσης για να προσομοιωθεί η κίνηση των επιβατών μέσα στο αεροπλάνο.

Σχετικά Άρθρα