Γενική

«Έκανε λάθος ο Γ. Παυλίδης ή θέλει να στείλει κάποιο μήνυμα στους ανθρώπους του Σαμαρά»

Αναγνώστες της εφημερίδας μου έστειλαν ένα mail με την σχετική ανάρτηση του Γιώργου Παυλίδη στο twitter(βλέπε φώτο). Ο Γιώργος Παυλίδης δεν είναι κανένας τυχαίος πολιτικός της περιοχής, διεκδικεί το χρίσμα της Νέας Δημοκρατίας για να είναι υποψήφιος Περιφερειάρχης ΑΜΘ στις εκλογές του Μαϊτου του 14. Μάλιστα όπως όλα δείχνουν αυτές τις μέρες υπάρχει έντονη η συζήτηση στα κεντρικά της νέας Δημοκρατίας σχετικά με το ποιον τελικά θα διαλέξουν για την περιοχή μας. Και με ρώτησε ο φίλος που εκτός από το mailμου πήρε και τηλέφωνο. «είναι κάποιο λάθος του Γιώργου Παυλίδη αυτή η ανάρτηση που σαφώς έχει αντικυβερνητικό χαρακτήρα για όποιον την δει με την πρώτη ματιά, ήηη (;) κάτι άλλο θέλει να διαμηνύσει ο Παυλίδης στα κεντρικά;». Πραγματικά όσο εντρυφώ στην παρατήρηση της πολιτικής δραστηριότητας του πρώην νομάρχη μας, τόσο ποιο μπερδεμένος είμαι φίλε Ξανθιώτη. Νομίζω πάντως ότι απρόσεχτος δεν ήταν ποτέ ο Παυλίδης… Άρα ας το διαβάσουν το μήνυμα στην Συγγρού… στο γραφείο του Αντώνη Σαμαρά!!!. (Βίκυ βγάλε φωτοτυπίες και για το γραφείο του Σταμάτη…).

Σχετικά Άρθρα