Γενική

Έγραψε ο τοπικός τύπος

ΑΓΩΝΑΣ
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η μειονοτική εκπαίδευση στη χώρα μας καθώς και οι επιπτώσεις αυτής στη ζωή των μουσουλμανοπαίδων είναι λίγο πολύ γνωστά στους περισσότερους Έλληνες και κυρίως σε εκείνους που ασχολούνται με τα ζητήματα που αφορούν στη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης ή έστω ενδιαφέρονται κάπως περισσότερο γι’ αυτά, αφού τόσο εγώ όσο και άλλοι μουσουλμάνοι της περιοχής έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές στο θέμα της μειονοτικής εκπαίδευσης και έχουμε επισημάνει τις αλλαγές που πρέπει να είχαν γίνει άμεσα. 
ΘΡΑΚΗ
Η παθογένεια που ταλανίζει την αποτελεσματικότητα της τουριστικής διόδου του Αγ. Κωνσταντίνου φαίνεται πως «κόλλησε» και την γειτονική Ροδόπη με κάποιους από τους φορείς του νομού να επιθυμούν διακαώς την υποβάθμιση του κάθετου άξονα Κομοτηνή-Νυμφαία-Βουλγαρία φοβούμενοι… τη σκιά τους!
Δεν μπορεί να θεωρούμαστε «σοβαροί» όταν για παράδειγμα κάνουμε ένα έργο που κοστίζει πάνω από… 200 εκατομμύρια ευρώ και στην συνέχεια απαιτούμε την υπολειτουργία του για να μην θιγούν τάχα μου τα συμφέροντα κάποιων που επιμένουν να θεωρούν τα αναπτυξιακά έργα ως αφορμή για την δική τους καταστροφή!
Και στο φινάλε ο καθένας μπορεί να λέει και να θεωρεί ότι του κατεβαίνει το κεφάλι! Το θέμα είναι πως το αντιμετωπίζει αυτό η πολιτεία και πως αντιδρά… Στην θέα έλευσης φορτηγών με καυσόξυλα ή με οποιοδήποτε άλλο εμπόρευμα, σαφώς και οι αντίστοιχοι Έλληνες επαγγελματίες αντιδρούν, πλην –όπως έχω ξαναγράψει- το πρόβλημα δεν βρίσκεται εκεί…
XANTHIPRESS

Στις 12.40, λίγο μετά το μεσημέρι της Δευτέρας, δόθηκε στην κυκλοφορία η Παράκαμψη Ξάνθης μετά από 11μηνη διακοπή κυκλοφορίας.
Τα συνεργεία ολοκλήρωσαν μέσα στο Σαββατοκύριακο την τοποθέτηση των αρμών διαστολής στη νέα γέφυρα του Περιφερειακού και λίγο μετά το μεσημέρι της Δευτέρας, οι Τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας επιθεώρησαν τη νέα γέφυρα και έδωσαν εντολή να δοθεί στην κυκλοφορία.
Όπως είναι γνωστό, η γέφυρα είχε καταστραφεί από πρόσκρουση φορέα που μετέφερε σκαπτικό μηχάνημα. Η αρμόδια επιτροπή που είχε συσταθεί από την Περιφέρεια, το ΤΕΕ και το Πολυτεχνείο είχε κρίνει ότι η γέφυρα πρέπει να κατεδαφιστεί και, έτσι, η Περιφέρεια, μετά από διαπραγμάτευση με την ασφαλιστική εταιρία που κάλυπτε το όχημα, συμφώνησε για την κατασκευή νέας γέφυρας από ανάδοχο της ασφαλιστικής και με βάση τη μελέτη και την επίβλεψη της υπηρεσίας.

ΕΜΠΡΟΣ
Για άλλη μια χρονιά η σχολική χρονιά για τους μετόχους του ΚΤΕΛ Ξάνθης ξεκινά με εκνευρισμό και αγωνία. Μετά τη μείωση κατά 21% στο ποσό της σύμβασης για τη μεταφορά των μαθητών, τα μέλη του υπεραστικού ΚΤΕΛ Ξάνθης βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα νέο κώλυμα που εμποδίζει την αποπληρωμή μέρους της οφειλής προς αυτούς, αν και τα χρήματα έχουν φτάσει στην Περιφέρεια.
Ακόμη, βέβαιο είναι ότι για ακόμη μια χρονιά θα καθυστερήσει ο διαγωνισμός για τις σχολικές μεταφορές στις περιφέρειες της χώρας. Ωστόσο, στις 27 Αυγούστου αναμένεται να ψηφισθεί από τη Βουλή η τροπολογία που αφορά τη μεταφορά των μαθητών των δημόσιων σχολείων από τις Περιφέρειες.

Σχετικά Άρθρα