Γενική

Το πρωινό γεύμα κάνει καλό στην καρδιά

Οι άνθρωποι θα πρέπει να τρώνε πάντα πρωινό για την υγεία της καρδιάς τους αποφαίνονται αμερικανοί ερευνητές που μελέτησαν 27.000 άνδρες και διαπίστωσαν ότι η παράλειψη του πρώτου γεύματος της ημέρας θέτει τον οργανισμό σε κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων. Όπως αναφέρεται στο επιστημονικό έντυπο Circulation, οι ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ εξηγούν ότι η παράλειψη του πρωινού επιβαρύνει τον οργανισμό. Οι επιστήμονες μελέτησαν τους άνδρες 45-82 ετών για 16 χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων καταγράφηκαν περισσότερα από 1.500 εμφράγματα ή άλλες καταστάσεις που συντέλεσαν σε μοιραία καρδιακή ανεπάρκεια.

Σχετικά Άρθρα