Γενική

Αντιδράσεις για το κλείσιμο του δρόμου προς Άγιο Κωνσταντίνο


Επιστολή της Πέτσας ΑΕ που εξάγει στην Βουλγαρία
Επιστολή με πολλούς αποδέκτες έστειλε χθες το μεσημέρι η εταιρία Πέτσας ΑΕ σχετικά την αυστηρή εφαρμογή του νόμου περί κυκλοφορίας μεγάλων οχημάτων από τον συνοριακό σταθμό του Αγίου Κωνσταντίνου. Η επιστολή απευθύνθηκε προς την προεδρεία της Δημοκρατίας, το ΥπΕΞ, τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, το ΥπΕΣ, το ΔΣΣ, την Περιφέρεια ΑΜΘ, την ΑΔ Ξάνθης, τα ΕΒΕ Ξάνθης και Ροδόπης και μέσα ενημέρωσης της περιοχής. Τη ανακοίνωση υπογράφει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΠΕΤΣΑΣ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΣΩΡΟΥΧΩΝ κύριος Δημήτρης Πέτσας και αναφέρει:
«Αξιότιμοι κύριοι., Με αφορμή τις ειδήσεις του Καναλιού 6 της Ξάνθης στις 24:00 του Σαββάτου 13 Απριλίου 2013, καταγγέλλω το γεγονός ότι γίνεται προσπάθεια να μην διέρχονται αυτοκίνητα πέραν των 2 τόνων από τον δρόμο ΞάνθηςΖλάτογκραντ Βουλγαρίας, από τον Άγιο Κωνσταντίνο, με πρόσχημα ορισμένων ότι γίνεται διακίνηση λαθραίων εμπορευμάτων. Μήπως ο πραγματικός  λόγος είναι ότι εισέρχονται στην Ελλάδα φθηνά αγαθά;
Είμαι κατάπληκτος με την στενοκεφαλιά ορισμένων αρχόντων της περιοχής Θράκης, ότι ενώ το ελληνικό κράτος φτιάχνει κάθετους δρόμους για να επικοινωνούν τα όμορα κράτη της Ευρώπης (Ελλάδας Βουλγαρίας), μεταξύ τους όπου με διακρατικές συμφωνίες επιτυγχάνεται αυτό, όπως έγινε και ο δρόμος Ξάνθης – Ζλάτογκραντ, χωρίς περιορισμούς διέλευσης οχημάτων και ελεύθερης διακίνησης εμπορευμάτων όπως και εγένετο τα 3 τελευταία χρόνια. Επίσης σε 3 με 4 μήνες θα ανοίξει και ο δρόμος ΚομοτηνήςΚίρτζαλι, μέσω  Μακάζα, θα βρεθεί κάποιος να βάζει και σ αυτόν τον δρόμο περιορισμούς στην ελεύθερη διέλευση οχημάτων και αγαθών;
Από την μεριά της Βουλγαρίας υπάρχουν πινακίδες με μήκος οχημάτων 7,5 μέτρα και φάρδος 1,85 μέτρα χωρίς περιορισμό φορτίου. Κάποιοι άρχοντες των Ελληνικών Αρχών προσπαθούν να βάλουν φρένο στην επικοινωνία των όμορων κρατών, στην οικονομική ανάπτυξη αυτών και στην καλή γειτονία, με πρόσχημα ότι αν περνούν οχήματα μέχρι τους 2 τόνους δεν θα υπάρχει λαθρεμπόριο αγαθών. Δηλαδή θέλουν να μας πουν ότι με οχήματα μέχρι 2 τόνους δεν γίνεται λαθρεμπόριο, αλλά με οχήματα άνω των 2 τόνων θα γίνεται λαθρεμπόριο;
Αυτός που θέλει να κάνει το λαθρεμπόριο μπορεί να βγει και να μπει στα σύνορα με το όχημα των 2 τόνων, άπειρες φορές μέσα σε ένα 24ωρο, άλλα γι’ αυτό υπάρχουν οι αρμόδιες οικονομικές υπηρεσίες όπου μπορούν να κάνουν τους κατάλληλους ελέγχους.  Για τον λόγο αυτόν ο ισχυρισμός σας  δεν ευσταθεί και είναι παράλογος, διότι αργότερα θα βρεθεί κάποιος να απαιτήσει να μην διέρχονται αυτοκίνητα φορτηγά από τα σύνορα Ελλάδας- Τουρκίας και από τα σύνορα ΟρμενίουΣβίλεγκραντ, όπου διακινείτε όλο το εμπόριο προς Ευρώπη για τον ίδιο λόγο. Μήπως ενοχλεί ότι οι χώρες αυτές είναι χαμηλού κόστους;
Αυτό να το εκμεταλλευτούν οι έλληνες όπως το εκμεταλλεύονται οι γειτονικές χώρες με την βοήθεια των Αρχών τους στα πλαίσια της ανταγωνιστικότητας ( πράγμα που φάνηκε από την άμεση αντίδραση των Βουλγάρικων Αρχών στην προσπάθεια περιορισμού διέλευσης οχημάτων στον κάθετο άξονα) και όχι να απομονωνόμαστε με το κλείσιμο των δρόμων. Επομένως αυτοί που στηρίζουν αυτή την άποψη, μάλλον κάποια άλλα συμφέροντα υποστηρίζουν που δεν μπορώ να καταλάβω.
Δεν νοείται να υπάρχει περιορισμός σε δρόμο διέλευσης οχημάτων όπου υπάρχουν  χωρία, στρατόπεδα, διέλευση αστυνομίας, ασθενοφόρων, λεωφορείων κτλ., διότι οι κάτοικοι των χωριών αυτών δεν θα μπορούν να πάνε στα σπίτια τους. Όλοι γνωρίζετε ότι τα ΙΧ αυτοκίνητα και αγροτικά, σήμερα είναι όλα σχεδόν 4Χ4 και ζυγίζουν άνω των 2,5 με 3.5 τόνους. Ένα μικρό στρατιωτικό για να περάσει από εκεί δεν θα μπορεί διότι είναι άνω των 7 τόνων.  Ένα τζιπ της αστυνομίας είναι άνω των 2,5 τόνων.
Επομένως κύριοι αφήστε να λειτουργήσει ελεύθερα ο δρόμος, όπως έγινε με βάση την διακρατική συμφωνία των όμορων κρατών (ΕλλάδαΒουλγαρία), που είναι αναρτημένη στο Internet, και δεν έχει κανένα περιορισμό. Σταματήστε να σκέπτεστε το δήθεν λαθρεμπόριο. Είναι δουλειά άλλης υπηρεσίας να το ελέγξει και όχι με αυτή την δικαιολογία να προσπαθείτε να επηρεάσετε τους υπευθύνους σε λάθος αποφάσεις. Ακόμη ας σκεφθούν οι άρχοντες ότι δεν υπάρχουν μόνο εισαγόμενα αγαθά από Βουλγαρία, αλλά και το ότι η Βουλγαρία είναι ένας καλός πελάτης για την Ελλάδα, και κάνει έναν καλό τζίρο στην ελληνική οικονομία».

Σχετικά Άρθρα