Γενική

Τέλος το αρδευτικό της Ξάνθης

Μετά την νέα αναβολή της εκδίκασης της υπόθεσης και τις δηλώσεις Ξυνίδη οι αγρότες της Ξάνθης θα πρέπει να θεωρούν το θέμα του μεγάλου αρδευτικού ως μια χαμένη υπόθεση. Μάλιστα το ΠαΣΟΚ ενόψει και των εκλογών του Μαρτίου προσπαθεί να καταπραΰνει την πληγή που θα προκαλέσει στην αγροτιά η απόρριψη του σχεδίου και το χάσιμο των 50 εκατομμυρίων ευρώ από την Ξάνθη. Γι αυτό ο κ. Ξυνίδης δήλωσε πρόσφατα ότι γίνονται προσπάθειες από τον Φώτη Καραλίδη να αξιοποιηθούν τα χρήματα αυτά σε άλλα έργα στον κάμπο της Ξάνθης. (Όμως το βλέπω δύσκολο έως αδύνατο να πάρουμε τα 50 εκατομμύρια ευρώ αν δεν γίνει το αρδευτικό).

Σχετικά Άρθρα