Γενική

Μιχάλης Στυλιανίδης / Δήμαρχος Ξάνθης

«Να βάλουμε τελεία και παύλα, έχω εκλεγεί για να εξαντλήσω την τετραετία και να περάσω αρκετά πράγματα σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Δεν θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος εκ νέου και δεν θα ξανασχοληθώ με την πολιτική. Μετά το «Δήμαρχος» δεν υπάρχει τίποτε».

Σχετικά Άρθρα