Γενική

Έχουν χάσει την μπάλα στην κυβέρνηση

Θα συμφωνείς φίλε Ξανθιώτη ότι μετά την ΔΕΘ έσπασαν και οι τελευταίοι δεσμοί που ένωναν την εκλεγμένη κυβέρνησή μας με τον λαό της που υποτίθεται ότι έπρεπε να τον εκπροσωπεί και να μάχεται για τα συμφέροντά του!!! Τρέχει ο Βενιζέλος να προλάβει αυτά που διέλυσαν οι του Γιωργάκη αλλά κάτι συγκεκριμένο δεν φαίνεται στον ορίζοντα. Ακούσαμε τόσες ανακοινώσεις που δεν ξέρουμε τι μπορεί να ισχύει σήμερα σ αυτή τη χώρα! Ψηφίστηκαν τόσοι νόμοι τους τελευταίους μήνες που δεν ξέρουμε ούτε ποιους φόρους πληρώνουμε ούτε τι μας ξημερώνει! Είναι άγνωστο τι καινούργιο θα αποφασίσουν μέχρι τα Χριστούγεννα!! Όλα είναι ασαφή και απρόβλεπτα. Κανένα συγκεκριμένο σχέδιο, κανένα χρονοδιάγραμμα… (Η ομάδα του Ξυνίδη έχει χάσει την μπάλα και η πόλη μας πάει από το κακό στο χειρότερο!!!).

Σχετικά Άρθρα