Γενική

Μπιπ μπιπ….

Κριτική με πολύ μεγάλη δόση χιούμορ άσκησε προς τη δημοτική αρχή Ξάνθης δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης, ο οποίος προχθές θέλοντας να σημειώσει ότι «η δημοτική αρχή Ξάνθη δεν κάνει τίποτα και για κανένα θέμα της πόλης» τόνιζε σε παρέα δημοσιογράφων με έμφαση: «Παρακαλούνται οι οδηγοί αυτοκινήτων όταν κινούνται στην Παλιά Πόλη και περνούν μπροστά από το δημαρχείο Ξάνθης να μην κορνάρουν δυνατά γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να ξυπνήσει απότομα η δημοτική αρχή». (Δήμαρχε μπιπ… μπιπ…).

Σχετικά Άρθρα