Γενική

Αλέκος / συνταξιούχος

Καλά με την ανάπτυξη της Ξάνθης θα ασχοληθεί κανένας Βουλευτής ή περιφερειάρχης; Γιατί δυο χρόνια που είναι τώρα το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση ασχολούνται οι Ξανθιώτες πράσινοι πολιτικοί με άλλα αντ άλλων!!!

Σχετικά Άρθρα