Γενική

Τι έγινε με τον συμπαραστάτη του πολίτη;

25 συνδημότες μας περίπου είχαν αυτοπροταθεί για την θέση του συμπαραστάτη του Δημότη Ξάνθης και μπήκαν σε μια διαδικασία να εκθέσουν τον εαυτό τους έναντι των Δημοτικών Συμβούλων αλλά και έναντι της κοινωνίας. Απόφαση δεν πάρθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο τότε, αλλά είχαμε τις διαβεβαιώσεις του Αντιδημάρχου Δημήτρη Μπένη, ότι θα ταχτοποιηθεί το θέμα εντός των επόμενων εβδομάδων. Όμως τακτοποίηση δεν έχουμε, ούτε όπως φαίνεται και συναίνεση στο θέμα του ονόματος από την συμπολίτευση και την αντιπολίτευση. Έτσι θέμα λιμνάζει. (Ο μόνος χαμένος είναι ο πολίτης που αν έχει σήμερα «ένα θέμα» δεν ξέρει σε ποιον να πάει για να του συμπαρασταθεί).

Σχετικά Άρθρα