Γενική

Θα έχουμε κυρώσεις

Όσοι οι δήμαρχοι της Ξάνθης ασχολούνται με την εφαρμογή του Καλλικράτη, οι δημότες τους ασχολούνται με την ανεξέλεγκτη ρύπανση του περιβάλλοντος. Έτσι έχουμε καταντήσει όλη την Ξάνθη μια χωματερή! Παντού στις παραλίες, δάση, ρεματιές, οδικές αρτηρίες και όπου αλλού στρέψεις το μάτι σου θα δεις σκόρπια σκουπίδια! (Θέλω να δω τώρα με τα νέα μέτρα της κυβέρνησης και τις επιβολές προστίμων στους Δήμους ποιοι δήμαρχοι θα αγχωθούν).

Σχετικά Άρθρα