Γενική

Δεν υπάρχει σάλιο

Κάτι παράπονα άκουσα χθες για τον Δήμο της Ξάνθης και για τα έργα που ήταν σε εξέλιξη και έχουν σταματήσει. Οι πολίτες αναρτιούνται πότε θα τελειώσουν. Όμως όσοι αναφέρονται σε αυτά ξεχνούν ότι ακόμη και αυτοί που λέγανε ότι «υπάρχουν λεφτά» σήμερα δηλώνουν ότι «δεν υπάρχει σάλιο» από την στιγμή που η κυβέρνηση έκοψε την χρηματοδότηση στους δήμους ήταν λογικό ότι τα έργα θα σταματούσαν. (όταν έρθουν χρήματα τότε θα ολοκληρωθούν οι εργασίες…).

Σχετικά Άρθρα