Γενική

Έρχεται το ΠΑΣΧΑ αλλά ανάσταση δεν βλέπω

Την δεύτερη εβδομάδα της Σαρακοστής διανύουμε και οδηγούμαστε στα πάθη και το δράμα του Θεανθρώπου, που θα λειτουργήσουν ως προϋπόθεση για την Ανάστασή του, όπως πολλές φορές μου έχει πει «γέροντας» της Ορθόδοξης πίστης κι όχι επαγγελματίας του είδους. (Ο Χριστός θα αναστηθεί, για εμάς τους πολίτες δεν ξέρω τι θα γίνουμε!!!).

Σχετικά Άρθρα