Γενική

Βιάσθηκαν οι Ταξιτζήδες της Ξάνθης να βγάλουν ευχαριστήριο

Αναφέρομαι στο ευχαριστήριο που εξέδωσαν μετά την συνάντησή τους με τον υφυπουργό κ. Ντόλιο. Ευχαρίστησαν την κυβέρνηση και τον περιφερειάρχη γιατί τους υποσχέθηκαν ότι θα λύσουν το πρόβλημα των χρημάτων της μεταφοράς των μαθητών. Όχι δηλαδή ότι έλυσαν το θέμα αλλά ότι ΘΑ το λύσουν. (Μήπως βιάσθηκαν λίγο οι Ταξιτζήδες;).

Σχετικά Άρθρα