Γενική

Πρόβλημα με την εγκληματικότητα

Μεγάλο το πρόβλημα της εγκληματικότητας και οι δηλώσεις του αστυνομικού διευθυντή Ξάνθης στο φύλλο του Σαββάτου, πρέπει να προβληματίσουν την πολιτική ηγεσία αυτού του τόπου. Ο Ξυνίδης, ο Καραλίδης και οι Δήμαρχοι θα πρέπει να δουν το κοινωνικό θέμα με τους ευπαθείς πληθυσμούς. Όπως είπε και ο κ. Τσουκνάδης «όταν ο άλλος πεινάει, είναι λογικό να κλέβει για να επιβιώσει. Τι άλλο να κάνει;». Οι πολιτικοί μας άρχοντες λοιπόν, να κάτσουν όλοι μαζί σε ένα τραπέζι και να δουν πως θα λύσουν το πρόβλημα. (Οι επιθέσεις σε εξοχικά σπίτια και περιφερειακά καταστήματα είναι καθημερινό φαινόμενο).

Σχετικά Άρθρα