Γενική

Όλοι είχαν δίκιο

Γράψε και τούτο γράψε κι εκείνο, μου έλεγαν αναγνώστες καθ όλη την προεκλογική περίοδο. Ο καθένας είχε να κάνει μια σημαντική επισήμανση είτε σε πολιτικό είτε σε κομματικό επίπεδο. Οι πράσινοι μετ επιτάσεως, ζητούσαν αλλαγή στον Δήμο Ξάνθης και ανανέωση, οι γαλάζιοι ζητούσαν καταψήφιση του μνημονίου. Όλοι είχαν δίκιο. (Και μετά τις εκλογές σταμάτησαν τα τηλέφωνα…).

Σχετικά Άρθρα