Γενική

Δεν υπάρχει κανένα κρούσμα του ιού του Δυτικού Νείλου στην περιοχή μας

Με αφορμή τα μεταδοθέντα από Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης γειτονικού νομού, από το γραφείο του Νομάρχη Ξάνθης εκδόθηκε ανακοίνωση όπου αναφέρεται : δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι στην περιοχή μας αυτή τη στιγμή δεν υπήρξε και δεν υπάρχει κανένα κρούσμα της μεταδιδόμενης από τα κουνούπια ασθένειας υιού του Δυτικού Νείλου. Επίσης αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει και κανένα γνωστό ύποπτο κρούσμα.

Σχετικά Άρθρα