Γενική

«Κόλλησε» επικίνδυνα η ΝΔ

Όσο ξεκάθαρα είναι τα πράγματα για το ΠΑΣΟΚ στοςυ τρεις δήμους με Τσολάκιδη, Χατζηευαγγέλου και Πούλιο να έχουν πάρει τα χρίσματα και να δουλεύουν πάνω στις εκλογές τόσο συγκεχημένα είναι τα πράγματα για την Νέα Δημοκρατία. Σε ό,τι αφορά στους παραπάνω δήμους του νομού τα πράγματα είναι «κολλημένα». Εκτός από την Ξάνθη που έχει κλείσει με τον δήμαρχο Μιχάλη Στυλιανίδη οι λοιποί Δήμοι παραμένουν ανοιχτοί χωρίς να έχει σημειωθεί καμιά ιδιαίτερη πρόοδος την εβδομάδα που πέρασε. «Καημός» της ΝΔ είναι να μπορέσει να συγκεράσει τα πράγματα για να μην υπάρχουν «αντάρτες» και διπλά ψηφοδέλτια τα οποία θα αποδυναμώσουν τις πιθανότητες νίκης του κόμματος στους Δήμους Τοπείρου και κυρίως στον Αβδήρων. Βέβαια όσοι έχουν σπεύσει να ανακοινώσουν τις υποψηφιότητές τους, συνεχίζουν κανονικά τις επαφές με ίδια πρωτοβουλία αλλά οι εκκρεμότητες παραμένουν εκκρεμότητες. (Η ΝΟΔΕ θα μπορούσε να πιέσει να κλείσουν τα θέματα, αλλά δεν το κάνει…).

Σχετικά Άρθρα