Γενική

Τους χαλάσαμε τα σχέδια

Κάποιοι περίμεναν ότι οι γαλάζιοι του Τοπείρου θα κωλώσουν και δεν θα διαμαρτυρηθούν για την σχεδιαζόμενη κάθοδο του Σωτήρη Στολίδη με το χρίσμα της Νέας Δημοκρατίας για να διεκδικήσει τον δήμο. Όμως υπολόγισαν χωρίς τον ξενοδόχο. Γιατί η κατακραυγή ήταν τόση μεγάλη που οι πρωτεργάτες του εγχειρήματος φάγανε το κράξιμο της ζωής τους. Και τους χαλάσαμε και εμείς τα σχέδια που δημοσιοποιήσαμε αυτήν την κατακραυγή του κόσμου του Τοπείρου. Τώρα που μαζεύτηκαν οι δηλώσεις και οι προθέσεις βλέπουν όλοι πιο καθαρά ότι ο κόσμος έχει κριτήριο και αισθητήριο. Θα ξεφτιλιζόταν η παράταξη και η ΝΟΔΕ Ξάνθης αν προωθούσε έναν ΠΑΣΟΚο πρώην Βουλευτή. (Α! και το τελευταίο, μετά από όλα αυτά ήρθε σαφής οδηγία από την Ρηγίλλης ότι στον Τόπειρο θα δοθεί χρίσμα σε Νεοδημοκράτη!!!).

Σχετικά Άρθρα