Με μια πικρή γεύση στο στόμα πέρασε και το φετινό Πάσχα για την αγορά του νομού Ξάνθης. Όταν οι επαγγελματίες κοιτάζουν το ταμείο τους και το συγκρίνουν με τις προηγούμενες χρονιές αρχίζουν τα κλάματα!!! Οι καταναλωτές ήταν πέρα από κάθε αμφιβολία λιγότεροι από τις προηγούμενες χρονιές. Η δε διάθεση ανύπαρκτη. Το κουτσουρεμένο δώρο συνέβαλε σημαντικά στη διαμόρφωση της κακής ψυχολογίας, μεταβάλλοντας άρδην την παραδοσιακή και υπέρ των αγορών συμπεριφορά των καταναλωτών το Πάσχα. Ένα είναι σίγουρο. Ότι οι περισσότεροι καταστηματάρχες έχουν εξοικειωθεί με την ιδέα ότι η φετινή χρονιά θα είναι χειρότερη από την προηγούμενη και ήδη έχουν αρχίσει τους υπολογισμούς τους, για το πώς θα καταφέρουν να «επιζήσουν», μέχρι την ανάκαμψη της αγοράς. (Οι δε απολύσεις εργαζομένων είναι καθημερινό φαινόμενο).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".