Γενική

«Τι πρέπει να ξέρετε επίσης νια τις εκπτώσεις»

Το Ινστιτούτο Καταναλωτών εφιστά την προσοχή των καταναλωτών έτσι ώστε να αξιοποιήσουν καλύτερα την περίοδο των εκπτώσεων και χωρίς προβλήματα.
Τι πρέπει όμως να ξέρουμε για τις εκπτώσεις; Τα τελευταία χρόνια, από το 2000 και μετά, η αγορά προτείνει στους καταναλωτές, να μην αναλογίζουμε τα Ευρώ προς το ισότιμο σε δραχμές όπως σε όλες τις άλλες χώρες της Ευρώπης κάνουν και οι καταναλωτές και τα μαγαζιά στις αποδείξεις που εκδίδουν.
Τα εμπορικά καταστήματα θα μπορούν φέτος να διαθέτουν τα προϊόντα τους σε χαμηλότερες τιμές από τις 15 Ιανουαρίου έως 27 Φεβρουαρίου 2010.
Το ΙΝΚΑ συνιστά προγραμματίζουμε τις αγορές μας και να σκεφτόμαστε καλά τι ανάγκες έχουμε πριν βγείτε για ψώνια. Επίσης πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί στις μεγάλες εκπτώσεις και να εξετάζουμε την ποιότητα των προϊόντων, την προέλευση τους και κυρίως να βεβαιωνόμαστε ότι η αναφερόμενη πριν από την έκπτωση τιμή είναι πραγματικά αυτή που ίσχυε. Δεν πρέπει να αγοράζουμε πράγματα μόνο και μόνο επειδή είναι φθηνά. Να μην ξεκινάμε με μια διαφήμιση στο κεφάλι. Η πραγματικότητα δεν ανταποκρίνεται ποτέ στην ωραιοποιημένη εικόνα που προβάλλει η διαφήμιση. Πρέπει να αποφεύγουμε το συνωστισμό και τις ώρες αιχμής. Οι γυναίκες ας αποφεύγουν να φοράνε πολλά χρυσαφικά και η τσάντα τους να κλείνει με φερμουάρ. Ανάμεσα στον πολύ κόσμο υπάρχουν και μερικοί που σκοπεύουν να ελαφρύνουν το πορτοφόλι μας και ενδεχομένως να κάνουν τις αγορές τους με τα δικά μας χρήματα. Να αγοράζουμε εποχιακά είδη ή είδη μόδας: Μην περιμένετε ότι θα έχετε την ευκαιρία να αγοράσετε μία τηλεόραση ή ένα πλυντήριο σε καλή τιμή. Αντίθετα μπορεί να πετύχετε καλές τιμές σε ρούχα, μάλλινα, χειμερινά κοστούμια, παπούτσια και είδη της φετινής μόδας. Αν πάρουμε ελαττωματικό προϊόν χωρίς να το πούνε, πρέπει να επιστραφεί αμέσως και να αντικατασταθεί με άλλο ή να πάρουμε πίσω τα χρήματα μας.

Πολύ περισσότερα παράπονα καταγράφονται πάντοτε για τις πιστωτικές κάρτες μέσω των οποίων τουλάχιστον το 71% των καταναλωτών πραγματοποιεί τις αγορές του και στις εκπτώσεις.
Η άκριτη προσφυγή μας σε σύγχρονες μορφές δανεισμού, η χωρίς την προηγούμενη προσεχτική σκέψη, χρήσης των σύγχρονων μορφών δανεισμού, μας οδηγεί σε περιπέτειες.

Θυμίζουμε πως το 1970 μια ΧΡΥΣΗ ΛΙΡΑ είχε 366 δρχ. και το Ευρώ τώρα έχει… 400.. δρχ. Το νου σας λοιπόν στο ΧΡΥΣΟ ΕΥΡΩ, που το δίνεται και τι παίρνετε. ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΧΡΥΣΟ ΕΥΡΩ και εμείς οι καταναλωτές όπως κάνει και η αγορά που το μαζεύει.

Για πρακτικές όπως, η απόκρυψη αποθεμάτων, η πώληση μικρής ποσότητας αποθεμάτων κατά την διάρκεια των εκπτώσεων, η διάθεση στην κατανάλωση ειδών β’ διαλογής χωρίς ανάλογη σήμανση ή που έχουν αγοραστεί ειδικά για την περίοδο των εκπτώσεων, η αναγραφή τιμών “προ εκπτώσεως” που να είναι υψηλότερες των πραγματικών, η ανάρτηση πινακίδων με κυμαινόμενα ποσοστά δηλαδή ‘Εκπτώσεις 10% – 20% – 30%, συνεπάγονται επιβολή προστίμου, το οποίο μπορεί να φθάσει έως και το 0,5% του ετήσιου ακαθόριστου τζίρου της περυσινής χρήσης του παραβάτη εμπόρου, με καταγγελία στο τηλ. 1520.

Σχετικά Άρθρα