Μακάρι να παρατηρηθεί αντιστροφή στο υποτονικό κλίμα της αγοράς την περίοδο των εκπτώσεων. Οι καταστηματάρχες από τη μεριά τους μιλούν το «βούρκο» της αγοράς, οι καταναλωτές όμως βλέπουν τα πράγματα κάπως διαφορετικά, θεωρώντας ότι κάποιο ποσοστό ευθύνης έχουν και οι ίδιοι οι επιχειρηματίες, για αυτήν την κατάσταση, λόγω των «τσιμπημένων» τιμών στα προϊόντα τους και τους παροτρύνουν να ρίξουν λίγο νερό στο κρασί τους.
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".