Γενική

Δώρο…άδωρο στην αγορά…

Τι και αν «φόρεσε» τα γιορτινά της η αγορά της Ξάνθης- Δηλώσεις Γραμματέα Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης

Το δώρο των Χριστουγέννων και ο χειμωνιάτικος καιρός έκαναν την εμφάνισή τους, γεγονότα, στα οποία πόνταραν οι καταστηματάρχες της Ξάνθης, για να αυξήσουν τον τζίρο στα καταστήματα τους.
Η επάρκεια προϊόντων και η αναμενόμενη εφαρμογή του εορταστικού ωραρίου στα καταστήματα της πόλης, έδιναν ελπίδες για ζωηρότερη κίνηση της αγοράς. Την ίδια ώρα οι καταναλωτές, φαίνονται πως εξακολουθούν να αδυνατούν να κάνουν αγορές, λόγω της οικονομικής στενότητας και έτσι τελικά, περιορίζουν τις αγορές τους, στις απολύτως απαραίτητες.
«Μουδιασμένη» λοιπόν, εμφανίζεται για μια ακόμη φορά η αγορά της Ξάνθης, μόλις δύο μέρες πριν τα Χριστούγεννα, αφού το ρητό «κάθε πέρσι και καλύτερα», φαίνεται ότι ταιριάζει «γάντι» για την κίνηση στα καταστήματα.
«Η κίνηση, δυστυχώς είναι υποτονική. Ο κόσμος δεν έχει βγει ακόμα τουλάχιστον, για να κάνει τα ψώνια του. Απ ότι φαίνεται, μάλλον θα βγει τις τελευταίες ημέρες και πιστεύουμε σε αυτό, διότι ίσως δε βοήθησε ο καιρός μέχρι τώρα. Η αλήθεια είναι ότι, ο κόσμος δεν έχει αγοραστική διάθεση, να κάνει πολλά ψώνια και όλοι στρέφονται στα εντελώς απαραίτητα. Ίσως το πρόβλημα είναι ότι μαζί με το 13 ο μισθό, στείλανε και τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία προστέθηκαν στους μηνιαίους λογαριασμούς. Παρόλα αυτά, πιστεύουμε ότι έστω τις τελευταίες ημέρες, θα βγει ο κόσμος, για να ψωνίσει», δήλωσε εμφανώς προβληματισμένος ο Γενικός Γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Ιωάννης Αλεξόπουλος.
Για μια ακόμη φορά οι καταστηματάρχες της πόλης δεν είναι ευχαριστημένοι από τη χριστουγεννιάτικη κίνηση στα καταστήματα της πόλης μας, αφού είδαν τους τζίρους τους να μη διαφέρουν και πολύ από τις συνηθισμένες μέρες.
«Και πέρυσι η δουλειά ήταν «πεσμένη» και το αποδίδαμε στα επεισόδια, που είχαν γίνει, αλλά φέτος είναι το κάτι άλλο. Η οικονομική κρίση, μας βγήκε ακριβώς πάνω στις γιορτές. Ίσως φταίνε και οι τηλεοράσεις, οι οποίες μιλούνε μια για πτώχευση, μια για νέους φόρους και μια για νέες εισφορές, φοβίζοντας ακόμη περισσότερο τους καταναλωτές», είπε εμφανώς προβληματισμένος ο κ. Αλεξόπουλος.

Νίκος Βιδάλης

Σχετικά Άρθρα