Γενική

Το παλιότερο

Είχαν παραπονεθεί και παλιότερα οι περίοικοι προς το Δήμο για την άθλια κατάσταση του χώρου απέναντι από την εκκλησία της Χρύσας. Αντί να είναι περιποιημένος και καθαρός με ένα δυο παγκάκια και κάποιο στέγαστρο παραμένει όλο το καλοκαίρι απεριποίητο. Με ξερόχορτα και πολλά ζωύφια όπως καταγγέλλουν γείτονες. Κάποια παρέμβαση; (Η κα Καραγιαννίδου ίσως;).

Σχετικά Άρθρα