Γενική

Άσχημα τα μαντάτα

Είδος πολυτελείας οι διακοπές για τους Ξανθιώτες το φετινό καλοκαίρι. Την τάση των Ευρωπαίων για λιγότερες αλλά και φθηνότερες διακοπές καταδεικνύει πρόσφατη έρευνα, σύμφωνα με την οποία σε έξι από τις επτά χώρες- Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, Αυστρία, Ισπανία και Ιταλία- σχεδόν το 40% του πληθυσμού δεν σκοπεύει να πραγματοποιήσει καλοκαιρινές διακοπές φέτος, ενώ σημαντικά μειωμένος είναι και ο προϋπολογισμός που διαθέτει. Μαύρα τα μαντάτα για τον τουρισμό, τη μεγάλη ελληνική «βαριά βιομηχανία». Λέτε να το είχαν προβλέψει έγκαιρα στη Νομαρχία και στράφηκαν τα τελευταία χρόνια στον εσωτερικό τουρισμό για τα παράλια αλλά και την ορεινή περιοχή της Ξάνθης; Πάντως με κλειστά τα κάμπινγκ Μυρωδάτου και Μαγγάνων οι τουρίστες και να έρθουν δεν έχουν που να εγκατασταθούν. (Μεγάλο και σημαντικό πρόβλημα και για τους χαμηλόμισθους συμπολίτες που την κουτσοβόλευαν με ένα τροχόσπιτο στο Μυρωδάτο όλα αυτά τα χρόνια!).

Σχετικά Άρθρα