Τα σποτάκια με τα παπαγαλάκια δείχνουν να έχουν πιάσει τόπο, η επικοινωνιακή πολιτική της κυβέρνησης έχει περισσότερη απήχηση (για πρώτη φορά) από την διαφημιστική καμπάνια του ΠΑΣΟΚ. Τα παπαγαλάκια έχουν επηρεάσει πολύ την ψυχολογία των ψηφοφόρων της Νέας Δημοκρατίας γιατί απλά τα σποτάκια λένε την αλήθεια. Τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα όσο μας τα παρουσιάζουν τα κεντρικά μέσα ενημέρωσης. Επίσης έχει παραχθεί από την κυβέρνηση πλούσιο και αξιόλογο έργο το οποίο όμως δεν έχει τύχη της απαραίτητης προβολής. Σήμερα με την προσπάθεια που γίνεται από το σύνολο του πολιτικού κόσμου της Νέας Δημοκρατίας τοπικά έχει αρχίσει η επανάκαψη. Στην Ξάνθη τα στελέχη της ΝΟΔΕ επιτέλους ενεργοποιήθηκαν (μετά και από τις προτροπές του Κοντού) και έχουν βγει όλοι στην μάχη του καφενείου. (Τα μηνύματα δε από τον κόσμο είναι για πρώτη φορά αισιόδοξα…).
Προηγούμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".