Γενική

«Μην διστάζετε να καταγγείλετε την ανάρμοστη συμπεριφορά»


Παράπονα κατοίκων για τους οδηγούς ΤΑΞΙ της Ξάνθης- Δυσανασχετούν οι οδηγοί, όταν τους ζητηθεί κάτι- Δήλωση του Προέδρου Γ. Σαμπανίδη στην XanthiNews

Όλο και πληθαίνουν τα παράπονα των κατοίκων της Ξάνθης και της ευρύτερης περιοχής, για τη συμπεριφορά κάποιων οδηγών ταξί, οι οποίοι δυσανασχετούν κατά την ώρα της εργασίας τους, σε περίπτωση που τους ζητηθεί κάτι, που δεν τους συμφέρει. Δεν είναι λίγες οι φορές, κατά τις οποίες κάποιος πελάτης ζητάει από τον οδηγό ταξί να του κάνει κάποια εξυπηρέτηση, όπως π.χ. να τον περιμένει κάπου και συνεχίσουν την πορεία τους σε λίγη ώρα. Άλλα παράπονα πελατών αφορούν στη δυσανασχέτηση των οδηγών, σε περίπτωση που δεν τους «βολεύει» η κούρσα.
Πρόεδρος Σωματείου Ταξί Ξάνθης: «Πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά»
Η εφημερίδα «XANTHINEWS» μετέφερε τις καταγγελίες στον πρόεδρο του σωματείου ταξί Ξάνθης κ/ Γιώργο Σαμπανίδη, με σκοπό να εκφράσει τη δική του άποψη για τα περιστατικά, αλλά και να δώσει απαντήσεις. Ο πρόεδρος των οδηγών ταξί δεν αρνήθηκε ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο, αφού έφτασαν και δικά του αυτιά αυτά τα παράπονα, αλλά μίλησε για μεμονωμένα περιστατικά, τα οποία δεν πρέπει να «βλάψουν» τον κλάδο.
Συγκεκριμένα ο κ. Σαμπανίδης ανέφερε: «Αυτές οι περιπτώσεις είναι λίγες. Πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά, τα οποία όμως προσβάλουν όλον τον κλάδο. Στο σύνολό της, η συμπεριφορά του επαγγελματία οδηγού ταξί είναι αυτή που πρέπει».
Το σωματείο οδηγών ταξί της πόλης μας, αποτελείται κατά 90% από νέους ανθρώπους, οι οποίοι είναι πάντα πρόθυμοι να εξυπηρετήσουν τους πελάτες- κατοίκους της Ξάνθης, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Γιώργος Σαμπανίδης: «Σε ανάλογο περιστατικό, μη διστάσει ο πελάτης να καταγγείλει τον οδηγό»
Ο πρόεδρος του σωματείου ταξί δε δίστασε να μιλήσει για καταγγελία του οδηγού, σε περίπτωση «ανάρμοστης» συμπεριφοράς, τονίζοντας: «Ο πελάτης να σημειώσει τον αριθμό του ταξί, που αναγράφεται στην «κουκούλα» και να καλέσει κατευθείαν το 2541072801 για να καταγγείλει το περιστατικό, λέγοντας τι ακριβώς συνέβη».
Οι υποχρεώσεις των οδηγών ταξί είναι οι εξής:
Να μην έχει κάνει χρήση οινοπνευματωδών ποτών ή ψυχοτρόπων ουσιών.
Να μην επιλέγει, καθ’ οιονδήποτε τρόπο, επιβάτες.
Να θέτει σε λειτουργία τον κλιματισμό του οχήματος.
Να μην αρνείται τη μίσθωση, εκτός αν ο επιβάτης βρίσκεται υπό την επήρεια τοξικών ουσιών ή μέθης και δε συνοδεύεται από άλλο νηφάλιο άτομο.
Να μην εισπράττει μεγαλύτερο κόμιστρο (πέραν του νομίμου).
Να μην εισπράττει κόμιστρο ανά επιβάτη.
Να μην παρέχει πολλαπλή εξυπηρέτηση.
Να μη διακόπτει τη μίσθωση, για λόγους προσωπικούς ή προμίσθωσης, χωρίς τη συγκατάθεση του πελάτη.
Να αναμένει τον επιβάτη, αν το ζητήσει, για 15 λεπτά της ώρας τουλάχιστον και για μεγαλύτερο διάστημα αν υπάρχει σοβαρός λόγος ή αν το ζητήσει ο επιβάτης και συμφωνεί.
Να δέχεται τη μεταφορά αποσκευών των επιβατών, εφόσον με την τοποθέτησή τους δεν παραβιάζονται οι διατάξεις του Κ.Ο.Κ.
Να φορτοεκφορτώνει τις αποσκευές από και προς το πεζοδρόμιο.
Να δέχεται τη μεταφορά κατοικίδιων ζώων, εφόσον είναι καθαρά, ήρεμα, έχουν περιλαίμιο, φίμωτρο (αν πρόκειται για σκύλους), ένδειξη κτηνιατρικού ελέγχου, κάθονται στο δάπεδο και συνοδεύονται από άτομο.
Να αρνείται τη μεταφορά εύφλεκτων ή εκρηκτικών ή άλλων υλικών, που ρυπαίνουν το χώρο του αυτοκινήτου.
Να μεριμνά για την ακριβή λειτουργία του ταξιμέτρου, την κατάσταση καθαριότητας του αυτοκινήτου (εσωτερικά- εξωτερικά) και την ασφαλή κυκλοφορία του (τεχνική κατάσταση- εφαρμογή του Κ.Ο.Κ.).
Να σταματά για την παραλαβή επιβατών στους καθορισμένους σταθμούς (πιάτσες) ή στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος, εφόσον σ αυτό επιτρέπεται η στάση ή στο πλησιέστερο που επιτρέπεται η στάση, ποτέ όμως πάνω σε διασταυρώσεις ή στροφές και εφόσον η στάση δεν παρεμποδίζει την κυκλοφορία των υπολοίπων οχημάτων ή δε δημιουργεί κινδύνους πρόκλησης ατυχήματος.

Νίκος Βιδάλης

Σχετικά Άρθρα