Τιμήθηκαν 136 εθελοντές αιμοδότες στην Ξάνθη – Ευχαριστήριο μήνυμα του Συλλόγου «Η ΑΓΑΠΗ»
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Ν. Ξάνθης «Η ΑΓΑΠΗ»ευχαριστεί δημοσίως όσους συνέβαλλαν στη φετινή ΕΟΡΤΗ ΞΑΝΘΙΩΤΗΕΘΕΛΟΝΤΗ ΑΙΜΟΔΟΤΗ 2026, η οποία πραγματοποιήθηκε για εικοστή χρονιάυπό...

