Συγχαρητήρια Δημάρχου στον Ξανθιώτη πρωταθλητή Ελλάδος Αντώνη Παπαδόπουλο
Ο Δήμαρχος Ξάνθης Εμμανουήλ Χρ. Τσέπελης, συγχαίρει τον Ξανθιώτη πρωταθλητή Ελλάδος στην ποδηλασία δρόμου, Αντώνη Παπαδόπουλο: «Μια ακόμη μεγάλη διάκριση επεφύλαξε η νεολαία μας στην
