* Καλημέρα σας…Παρασκευούλα πάει και η εβδομαδούλα και έρχεται ένα τριημεράκι μούρλια. Για όσους δεν πάνε να ψηφίσουν.* Το ίδιο δεν ισχύει για όσους θέλουν
Επίσκεψη του Νομάρχη Ξάνθης στα έργα εμπλουτισμού Πολυσίτου- Νερά για τους αγρότες Ο Νομάρχης Ξάνθης, κ. Γεώργιος Παυλίδης επισκέφθηκε την περιοχή του Πολυσίτου για να
Τουλάχιστον τρεις μονάδες πιστεύουν οι Νεοδημοκράτες της Ξάνθης ότι έκλεισαν την ψαλίδα (που επιμένουν να ανοίγουν τα γκάλοπ), η παρουσία του πρωθυπουργού στη συνέντευξή του
Κάθετη ήταν η αντίδραση του τοπικού τύπου αλλά και των ηλεκτρονικών μέσω της Ξάνθης που μποϊκοτάρισαν την συνέντευξη τύπου του Υφυπουργού Εσωτερικών κ. Αθανάσιου Νάκου
Ευχαριστήρια επιστολή απέστειλε η 4 η Διοίκηση Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας Θράκης ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Ξάνθης προς τον Δήμαρχο Ξάνθης για την συνεργασία τους για θέματα πρασίνου.Στην επιστολή
«Κατόπιν εορτής χρόνια πολλά». Η συγκεκριμένη παροιμία, αναφέρεται στην κατασκευή των πάρκινγκ της Εγνατίας Οδού, τα οποία κατασκευάζονται τώρα, αφού ολοκληρώθηκε ο αυτοκινητόδρομος.Σε όλο το
«Κομφούζιο» επικρατεί στο κέντρο της Ξάνθης και συγκεκριμένα στην κεντρική πλατεία, λόγω της επέκτασης των λαμαρινών πάνω στο οδόστρωμα.Οι οδηγοί πλέον είναι αγανακτισμένοι και φαίνεται
Παρόλα τα προβλήματα που έχουν φέρει στην κυκλοφορία των οχημάτων, τα έργα για την περιβόητη ενοποίηση, αυτά φαίνεται ότι προχωρούν με αρκετά γρήγορους ρυθμούς.Τα συνεργεία
Με αφορμή πρόσφατες σεισμικές δονήσεις που θορύβησαν τους κατοίκους της Βόρειας Ελλάδας και ιδιαίτερα της κεντρικής Μακεδονίας, ο Υπουργός Μακεδονίας- Θράκης κ. Σταύρος Καλαφάτης ζήτησε
Ζητούν την άμεση αποφυλάκισή τουΗ ανοιχτή συνέλευση αλληλεγγύης στους διωκόμενους, κάποιες πολιτικές οργανώσεις, αλλά και η δικηγόρος του Νίκου Κουνταρδά, πραγματοποίησαν κάλεσμα την Τετάρτη το
Ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Κωνσταντίνος Κιλτίδης επισκέφθηκε χθες τη Θράκη και είχε επαφές με κτηνιατρικούς και αλιευτικούς φορείς για θέματα που άπτονται
Η Δημοτική παράταξη «ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ» καταγγέλλει την αδυναμία της τωρινής Δημοτικής αρχής να οργανώνει σωστά τις ερχόμενες ευρωεκλογές στο Δήμο μας και τονίζει: «Οι νέοι