Home
Page 4907
Πολλά τα σκουπίδια!!! Πολλά και τα παραπόνα των συμπολιτών μας
Εφιαλτικό το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε σε σχέση με τα σκουπίδια και την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην πόλη μας ευθύνη βέβαια του αρμόδιου αντιδημάρχου
Έκανε την ζημιά της και η Φόρμουλα 1
Πάνω από 50% η αποχή στην Ξάνθη, ήταν και αυτό το Κυριακάτικο γκραν- πρι της φόρμουλα 1 στην Κωνσταντινούπολη. Τράβηξε θεατές και από την Θράκη.
Μικρομεγάλο το ΠΑ.Μ.ΜΕ.
Όγδοο στην Ξάνθη το κόμμα Παπαθεμελή, πρώτο μετά από τους Κυνηγούς και δεύτερο από τα μικρά- μικρά κόμματα. Με τριψήφιο αριθμό ψηφοφόρων κατατάσσεται στις υπαρκτές
Πρόβλημα έχει η Νέα Δημοκρατία και στον Δήμο Ξάνθης
Εκεί που όλα πήγαιναν φαινομενικά καλά για τον Συνδυασμό του Μιχάλη Στυλιανίδη στον Δήμο Ξάνθης, ήρθαν οι Ευρωεκλογές να επιβεβαιώσουν ότι η πραγματική δύναμη της
Άλλοι κάθισαν στον ήλιο και άλλοι… κάηκαν!
Πραγματικά ο ήλιος έκαιγε πολύ αυτήν την Κυριακή. Και μάλιστα συνέχισε να καίει (τη Ν.Δ.) ακόμη και όταν είχε βραδιάσει για τα καλά. Όσοι δεν
Ο διττός ρόλος των γκάλοπ
Για το κακό (για τη Νέα Δημοκρατία) αποτέλεσμα των εκλογών πολλές αναλύσεις θα γίνουν τις επόμενες ημέρες. Μία πρώτη: η μεγάλη διαφορά που έδειχναν οι
Η μειονοτική ψήφος ήταν καταλυτική για τα εκπληκτικά ποσοστά του ΠΑΣΟΚ
Καταποντίστηκε η …«Νέα Δημοκρατία» στο Νομό Ξάνθης Μια καθαρή νίκη του τοπικού ΠΑΣΟΚ των Ξυνίδη και Τσαρτσάρα έναντι της Νέας Δημοκρατίας του Στέλιου Μωραΐτη με
Μέχρι τελευταία στιγμή
Έδιναν και έπαιρναν τα μηνύματα στα κινητά τηλέφωνα, τα οποία προέρχονταν από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.Το ΠΑΣΟΚ μέχρι και την τελευταία στιγμή καλούσε τους
Έπεσαν έξω τα exit polls
Από 6,5% έως 7% έδιναν τη διαφορά μεταξύ των δύο μεγάλων κομμάτων τα exit polls, αμέσως μετά το κλείσιμο της κάλπης.Τελικά η διαφορά δεν ήταν
Πρώτη δύναμη το ΠΑΣΟΚ στην Ξάνθη
Με πράσινο χρώμα «βάφτηκε» ο Νομός Ξάνθης, ύστερα από το αποτέλεσμα της εκλογικής αναμέτρησης των Ευρωεκλογών.Το ποσοστό του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ξεπέρασε το 45%
Πολύ ζέστη και σήμερα Τετάρτη
Υψηλή και η υγρασία Ήρθε τελικά ο «μίνι» καύσωνας και από ότι φαίνεται μάλλον θα «στρογγυλοκαθήσει» στην περιοχή μας.Πιο αναλυτικά για σήμερα Τετάρτη προβλέπεται ηλιοφάνεια
Μετά την απομάκρυνση…
Γύρισε από τους ρυθμούς άδειας η πόλη που πέρασε το τριήμερο στο εξοχικό και στην παραλία. Φυσιολογικά πράγματα, όπως κάθε χρόνο το τριήμερο του Αγίου
Παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του
Έ! Ήταν φυσικό να χρησιμοποιηθεί αμέσως το επιχείρημα, από υπουργούς αλλά και …γαλάζια παπαγαλάκια. Ότι η αποχή καθιστά αμφιλεγόμενο το αποτέλεσμα, ότι δεν αποτυπώνει τη
